VIS SAU REALITATE

VIS SAU REALITATE

duminică, 14 septembrie 2014

Altceva...

Aici, am cunoscut oameni frumosi, am legat prietenii, am sperat in altceva, mi-am inabusit singuratatea, am cules bune si rele, am pierdut timp...intelegand ca, uneori, este vital sa comunici. Familia, nu este suficienta pentru exteriorizarea personalitatii tale, nu acopera golurile eului tau, cand nu ai cu ce acoperii timpii morti, aici gasesti posibilitatea sa evadezi intr-o altfel de lume...

Un comentariu:

  1. Unchesule draga, sper ca acest loc sa te ajute si de acum inainte sa umpli acele goluri. Cateodata nu reusim nici aici nici stand de vorba cu noi insine, dar merita sa incercam. Esti un prieten si un om adevarat, iti multumesc pentru tot si iti doresc sa ramai mereu puternic si plin de iubire!!!

    RăspundețiȘtergere